Wednesday, July 29

领回家咯~

观星人 : +u!W at 夜空时间 : 5:32 PM
大大、多多的感谢给bluefiz紫丁香
我也很莫名其妙拿到这个奖
因为个人觉得自己写的东西几没创意的咯
哈哈
不过还是很开心^^

这个奖项"The Kreativ Blogger Award" 有着附带条件的哦:
1. You must thank the person who has given you the award.
2. Copy the logo and place it on your blog.
3. Link to the person who has nominated you for the award.
4. Name 7 things about yourself that people might find interesting.
5. Nominate 7 other Kreativ Bloggers.
6. Post links to the 7 blogs you nominate.
7. Leave a comment on which of the blogs to let them know they have been nominated.

~我爱睡觉..睡多久都行..可是每次都舍不得睡

~我爱薄荷..薄荷冰淇淋、薄荷珍珠奶茶、mentos我都爱..唯独不太喜欢薄荷凉茶

~我爱认识新朋友..可是认识后又不爱和她们参一起~哈哈

~我喜欢海边..喜欢沙滩..喜欢玩水..更喜欢观星

~我喜欢人多多..可是又习惯在人潮里当最沉默的那个人

我很坏..你伤害我..我一定双倍奉还

~我是人家眼中的乖乖牌..可是心里的叛逆因子正蠢蠢欲动xD



最后颁奖咯~

就送给来过我部落格的朋友吧!

别客气哦~

快快拿回家吧!













8 ☆星星闪着☆:

AZ on July 29, 2009 at 6:38 PM said... Reply to comment

恭喜得奖哦^^

Kaijun on July 29, 2009 at 7:02 PM said... Reply to comment

你的部落格真的很美,恭喜拿奖~~

书晴 on July 29, 2009 at 7:25 PM said... Reply to comment

我看不懂那条件要我干嘛,不久前也有人办了个同样的奖项给我,我没照着办,我直接就放进我的blog了。呵呵,傻婆,最近怎样啊》?

Unknown on July 29, 2009 at 7:32 PM said... Reply to comment

恭喜。。恭喜。。

Jiasheue on July 29, 2009 at 7:39 PM said... Reply to comment

哈哈哈
恭喜得奖哦

♥ Miss .Sayaka on July 29, 2009 at 7:39 PM said... Reply to comment

恭喜你得奖了^^

〤Ecl!5oNz™〤 on July 29, 2009 at 7:44 PM said... Reply to comment

哈哈哈...
我的手没有力你帮我搬plz...
XD

凯尔文 on July 29, 2009 at 7:47 PM said... Reply to comment

恭喜得奖哟~ ^^

 

♥§ŧāſŕЎ ζЌγ. ςάΠĐŷ βεαčĦ Copyright © 2010 Design by Ipietoon Blogger Template Graphic from Enakei